Dashboards

Dashboards

Het Company Overview Dashboard toont op basis van data uit andere dashboards een overzicht van een achttal doorsneden.

Het Purchase Delivery Performance Dashboard toont de leverbetrouwbaarheid aan de inkoopkant. Deze kan geanalyseerd worden per leverancier, inkoper, bedrijf of business unit en periode. Filter gemakkelijk op jaar, maand of dag en krijg een overzicht van de leverdatum van de goederenontvangst voor die periode.

Het Purchase Delivery Performance Dashboard toont de leverbetrouwbaarheid aan de inkoopkant. Deze kan geanalyseerd worden per leverancier, inkoper, bedrijf of business unit en periode. Filter gemakkelijk op jaar, maand of dag en krijg een overzicht van de leverdatum van de goederenontvangst voor die periode.

Het Purchase Dashboard toont alle inkooporders en alle inkoopregels met de bijbehorende bedragen en getallen. De inkopen kunnen bekeken worden op verschillende tabbladen, ingezoomd op leverancier, inkoper, periode, cumulatief of details.

Het Projectmanagement Dashboard toont alle informatie over uitgevoerde of lopende projecten.

Het Order Intake Dashboard toot de order intake per periode, klant, project/order, categorie en meer. Binnen dit dashboard zijn een standaard aantal tabbladen beschikbaar, die alle intakeregels van die categorie laten zien.

Het Order Calculation Dashboard stelt u in staat inzicht te krijgen in de voor- en nacalculatie van orders en projecten. De verschillende calculaties kunnen bekeken worden per klant, verkoper, order/project, business unit of bedrijf. Dit dashboard gaat uit van de beschikbare voor- en nacalculatieregels.

Het Sales Delivery Dashboard toont de leverbetrouwbaarheid aan de saleskant. De leverbetrouwbaarheid wordt binnen dit dashboard geanalyseerd per klant, verkoper, bedrijf, business unit, order, project en periode. Filter gemakkelijk op een jaar, maand of week en krijg inzicht in de leverdatum van alle projecten of pakbonnen.

Het Sales Funnel Dashboard toont de offertewaarde (gewogen en ongewogen) van de offertes die openstaan. Dit is een historische tabel, dus elke dag wordt opnieuw bepaald welke offertes er die dag open staan of stonden en dus in de funnel moeten zitten. De salesfunnel kan worden geanalyseerd per klant, verkoper, periode, offerte, business unit, project en meer.

15