ECI Gatewise

0.00

ECI Gatewise is de digitale snelweg die uw inkoop- en verkoopproces volledig automatiseert. Het resultaat? Kortere doorlooptijden, lagere kosten en een hogere efficiency.

Bedrijven binnen de maakindustrie gaan steeds nauwer samenwerken. Het uitwisselen van informatie over inkoop- en verkooporders, orderbevestigingen, levertijden en facturatie staat daarbij centraal. Het zorgt ervoor dat bedrijven steeds meer inzicht hebben in de logistieke keten en efficiënter kunnen samenwerken. Een belangrijk aspect binnen deze ketenintegratie is het vraagstuk rondom automatisering. Het integreren van de verschillende ketens en automatiseren van de verschillende processen is namelijk complex wanneer dit gerealiseerd moet worden tussen meerdere bedrijven (afnemers en leveranciers).

Download brochure: Klik hier.
Bekijk de productvideo: Klik hier.

Consultancy benodigd voor implementatie: Ja.

Maakbedrijven gebruiken veel verschillende softwaresystemen. Informatie-uitwisseling tussen die systemen vindt plaats op basis van berichten in elk een eigen taal, afhankelijk van het systeem. Dit maakt integratie tussen de systemen omslachtig en complex. Om tot een uniform formaat te komen, is het SCSN-formaat (Smart Connected Supplier Network) ontwikkeld. Dit formaat maakt het mogelijk verschillende IT-systemen via één platform met elkaar te verbinden.

ECI Gatewise verwezenlijkt het platform dat die informatie-uitwisseling tussen verschillende bedrijven in de maakindustrie snel en simpel mogelijk maakt. Kan een leverancier zich niet committeren aan het SCSN-formaat dan is er in Gatewise functionaliteit beschikbaar om het SCSN-formaat te vertalen in het gewenste leveranciersformaat. Doordat deze vertaling binnen het platform plaatsvindt en niet lokaal, connecteert elke leverancier naadloos en schaalbaar met iedere afnemer die beschikt over een ECI ERP-systeem.

Mogelijk ook interessant

Als manager heeft u natuurlijk altijd de juiste informatie nodig om op basis daarvan goede beslissingen te nemen. Ridder iQ Analytics is de totaaloplossing voor het verkrijgen van managementinformatie. Het in Ridder iQ geïntegreerde systeem Qlik Sense dient voor het uitvoeren van query’s, het bekijken van rapportages en navigeren door middel van dashboards.

Wilt u onderweg nog even kijken welke afspraken gepland staan? Of wilt u tussen de vergaderingen door nagaan welke taken u nog moet afhandelen? Het kan met de Ridder iQ CRM App.

U wilt natuurlijk altijd op de hoogte blijven van belangrijke gebeurtenissen binnen de organisatie. Maak kennis met Ridder iQ Alerts: dé tool die u in staat stelt elk aspect binnen uw maakbedrijf automatisch te monitoren.

Elfsquad

0.00

Met de Elfsquad product configurator is het mogelijk om zonder programmeerwerk de meest complexe productstructuren samen te stellen aan de hand van een vraag-en-antwoordspel. De Elfsquad product configurator beschikt over een volledige integratie met Ridder iQ.