€0.00
Hoe richt u uw serviceorganisatie zo in dat klanten altijd snel worden geholpen en monteurs hun werkuren goed benutten? Ontdek de Ridder iQ Service Remote App. Hiermee registreren uw servicemedewerkers gemakkelijk reisuren, service-uren en materialen. Met als resultaat: een optimale serviceplanning. De Ridder iQ Service Remote App is offline en online beschikbaar.
Download brochure: Klik hier.
Bekijk productvideo: Klik hier.
Consultancy benodigd voor implementatie: Ja.
De Ridder iQ Service remote app is ontwikkeld voor serviceorganisaties die hun onderhoud perfect willen plannen, zodat hun service naar de klant optimaal is.
Zo werkt de Ridder iQ Service Remote App
De Ridder iQ Service remote app helpt uw organisatie met een snellere verwerking van de administratieve handelingen van uw monteurs. Bovendien heeft u altijd een actueel inzicht in het onderhanden werk en in de beschikbaarheid van de serviceauto’s. De app verwerkt realtime vanaf de werkvloer reisuren, service-uren en materialen. Zo voorkomt u dubbele werkzaamheden.
Serviceplanning
Met de app kunt u gebruikmaken van serviceplanning. Parameters zoals service-intervallen, servicecontracten en keuringsdata kunt u gemakkelijk aanmaken, wijzigen of verwijderen. Deze parameters dienen als basis voor het inplannen van de servicebonnen. Via het grafische planbord kunt u met ‘drag and drop’ werkbonnen inplannen en toekennen aan een buitendienstmedewerker. U kunt de planning op verschillende niveaus inrichten, zoals op dag-, week- of maandniveau. Pas nadat de planning gereed is voor de komende periode, komt deze beschikbaar voor de monteurs.
Fieldservice
Met de Ridder iQ Service remote app gaat u zo efficiënt mogelijk om met de capaciteit van uw monteurs. Uw monteurs zien op hun tablets de planning voor de aankomende dag, week of zelfs maand. Ook zien ze de historie van het serviceobject. Ze kunnen foto’s van het object toevoegen, artikelbarcodes scannen, het materiaalgebruik registreren en de servicehandleiding bekijken.